knulla? lite bara.....

I vår vardag bombarderas vi av subliminala budskap.
Reklam...reklam..o reklam.....
Faktum är att nästan all reklam har någon form av sexuell anspelning i sitt budskap.
Sexighet lockar till köp....

Då dagens blogg hyser många och fula ord samt ett uns av "påhopp", ber jag er därför att se det skrivna med distans.

Hade en konversation med en bekant om den manliga sexlusten. Det visade sig att vi hade samma uppfattning, nämligen att kontakt med det andra könet uteslutande handlar om: Knulla.

Ja inte samtal med Berit o Beata på jobbet..jag syftar snarare till de eventuella kontakter man knyter på dejtingsidor och på krogen.
Många kvinnor försöker dölja detta faktum med  utsvävningar som: " jag har aldrig sex på första dejten", " jag attraheras av DITT intellekt", "jag vill bli åtrådd för MITT intellekt " Jag finner inget nöje i att visa mig för någon bara för att han ska tända..han får ta mig som jag är".

Vilket JÄVLA SKITSNACK.....

Du vill visst knulla!!..... ju.

Alla vill det....faktiskt.

MEN, det finns ju alltid ett men, detta betyder SJÄLVKLART inte att man har sex med vem som helst!
Man "väljer" med omsorg ut den partner man vill dela kroppsvätskor med genom den naturliga urvalsprocessen:
"pengar, jobb, status samt utseende". hahaha
Det där med "ooh..vilken fin människa han är" funkar inte längre...vi köper inte den bluffen. Det är en förlegad inställning som alla mäns mammor tutat i dem från barnsben..... " det gör inget att du har den där konstiga puckeln på ryggen".
Lika självklart är det för män i sin bedömning av kvinnor.
Vi vill ha pattar och len hud...so what?

Nu tror ni säkert att jag är en liten ynklig man med självhävdelsebehov och liten balle...men så är det inte.
Jag är sjuuukt medveten om att det jag skriver självfallet ska läsas med en stoooooor portion humor och ironi.

Men faktum kvarstår. När det kommer till kritan handlar det om nakna kroppar.
På dejtingsidor försöker man i bland ge sken av att man är seriös och söker kärleken...visst, det gör de flesta.
MEN det är HUR man söker som är intressent.
Man visar sin "bästa" sida och glömmer bort att man ju faktiskt har en "dålig sida" också...för det har vi ALLA.
Är det då attraktivt att visa sin sämsta sida när man försöker "sälja" sig?
Inte ett skit.....
Men det vore fan så mycket ärligare om det stod något om: " jag äter korv med mos i bilen och rapar pucko på väg till jobbet klockan 07...och ja, jag är kvinna"
eller: " jag fiser även utanför toaletten, i bland bland okända i tunnelbanan o tittar förgrymmat på grannen i ett försök att få det att se ut som om det inte var jag som fes".

Män o kvinnor vill knulla, så e det..... men det handlar till stor del om HUR vi vill komma till själva knullandet.
Det handlar mest om "ett spel" mellan parterna. Man SKA vara på ett visst sätt och ge sken av både oskuldsfullhet och ömhet.
Kvinnor bör (enligt massmediala alster) se ut som skygga små hindar som tittar under lugg och viskar....
"smek mig på kinden och jag är din".....

suck.

någon gång skulle det vara kul o få höra något i stil med "mount me...här o nu" hahahahahaahaha...

Jag är också fullt medveten om att den bästa "tändningen" börjar i hjärnan och med samtal.
Det är ju onekligen en fördel om man delar hyfsat samma livsfilosofi..... typ.
När det kommer till kärlek vet jag ju också så klart..... det finns inget finare än kärleken..... men i bland har vi en förmåga att blanda knulla och kärlek liiiite för mycket.
Sex med någon man är kär i ÄR tveklöst det bästa sexet som finns.....

men i bland...bara i bland, så vill man...knulla lite....ju.
eller?


För övrigt gillar jag inte att se smällfeta kvinnor i nätstrumpor..... förlåt....men ni ser ju för fan ut som kassler.
O ni grabbar med bar överkropp i era annonser...va fan...SER ni inte hur patetiskt det ser ut??



så e det...

Kommentarer
Postat av: YoYo

Kära Macke!
Mäns bara överkroppar KAN vara hur vackra som helst att titta på. Urvalsprocessen går genom ögonen även hos oss kvinnor. Så varför inte marknadsföra sig med sin vackra överkropp? Om man nu har en som är vacker, vill säga... !
För övrigt vill jag bara säga; jag tänder även på intellekt. Bra va?
(kunde bara inte låta bli att nappa på betet idag, haha) Puss på dig oxå!

2008-04-03 @ 18:07:38
Postat av: Heje

Heje,kunde inte låta bli att läsa... Du har ju så rätt men om det såg annorlunda ut i så kanske fler kvinnor skulle våga säga eh mount me.. typ..

2008-04-03 @ 23:50:21
Postat av: Skalman

Jag brukar säga så; kom hit och knulla. Funkar bra för mig, och jag är "kvinna". Eller tjej. beroende på hur man ser det.

2008-04-06 @ 02:15:46
Postat av: malin

Länge sen jag kolla in din blogg, men som vanligt kunde jag ej sluta läsa gillar verkligen ditt sätt å skriva... får många goa skratt här för mej själv.. ha de bäst!!

2008-04-07 @ 22:17:06
Postat av: Lena

Måste säga att du har fullständigt
rätt i det mesta ang knulla. visst kan vi alla försöka att försköna vissa saker men en del saker blir som dom blir ändå. kul läsning alla fall. komm gärna in o läs mina inlägg. kram Lena

2008-04-08 @ 07:52:46
Postat av: Tingelingan

Du e sååå skön...ehh...hur blev det där nu??...äsch du fattar vad jag menar.....ha det och vi ses på "gamla" vanliga stället igen hoppas jag....*asg*

2008-04-08 @ 22:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0