en god vän...

ringde mig i kväll efter att ha läst min blogg. Han var en smula konfunderad och jag lovade honom att lägga till följande:

Intuition är bra. Men kan också göra att du ser sådant du inte vill se.

Realitet är bra. Men kan också göra att du låter något passera förbi, som du sedan ångrar.


Min son hade också en kommentar via telefonen hahaha :
"Pappa... i bland är du konstig. Men jag förstår vad du menar. Ta tag i det du tänker på."
Ja, jag kunde inte sagt det bättre själv :)

Dessutom lovade jag Susanne Andersson i Häggvik att det mest romantiska vore att skriva följande:
"Susanne har rätt".

Avslutar denna "session" med föjande bild som illustrerar dagens tanke-fucked-upp-issues...hahahahaha..
I bland e man nog lite dum i huvudet   :)
Gamla hederliga NINE INCH NAILS med Trent Reznor....



image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0