Järvsö... eller, var det Kenneth som fes?

Helgens resa till Järvsö gick mycket bra. På fredagen badade vi i en badtunna som var varm...väldigt varm.
Vi drack öl o annat gott o badade. Några skandaler blev det inte i år. Tur är väl det.
På lördagen mådde jag dåligt hela dagen men framåt kvällen började synapserna funka igen. Vi hade bordsplacering och åt chili con carne (något sönderkokt, men fullt ätbar) och drack gott till. Under kvällen hade vi bestämt oss för att tilltala männen med namnet Kenneth, kvinnorna fick heta Siv....
varför??

Ja..det vet vi inte riktigt.

Till saken hör att vi har ingen i sällskapet som heter Kenneth...men JP o jag tyckte det lät kul... helt enkelt.

Söndagmorgonen bestod mest av illa dolda väderspänningar. Det luktade gödselstack i hela huset o ingen orkade bry sig.
Sedan skulle vi städa....

Fy fan så tråkigt.
JP o jag bestämde oss för att vika i hop täcken o puffa till kuddarna lite...

På vägen hem stannade vi vid en grill o käkade en hamburgare...mannen i köket hade uppseendeväckande håriga armar.... 
 
Väl hemma sov jag en stund.

Under hela resan hem hade jag en känsla av att någonting inte stämde. Mycket riktigt, när jag packar upp hittar jag inte min nätadapter till datorn (som fungerade som musikmaskin under lördagkvällen). Får ringa i morgon till Järvsö o kolla om de har den i cafét vi huserade i.

Dagens blogg är en mycket mycket mycket snäll version av helgens nöjen och händelser, detta för att jag har lovat bl.a L att inte skriva elakt eller osakligt.




så e det...





Kommentarer
Postat av: Heje :)

Åh jag som vill ha lite skvaller...

2008-02-18 @ 21:54:01
Postat av: jag själv

söt :)

2008-02-19 @ 20:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0