raka ballen.....?

Tjejer/ kvinnor ska(?) vara rakade, eller ja, delvis rakade enligt den rådande kultur vi har i dagens "sexsverige".
Men grabbarna då?

Kollade in en dejtingsida i går på nätet där man visar lite granna bara :)..inte speciellt porrig.
Men döm om min förvåning när jag ser alla dessa ballar med pubishår upp till bröstvårtorna......

SJÄLVFALLET är det en världslig sak o visst fan bestämmer man själv, men nog ter det sig lite konstigt att kvinnor ska raka sig både under armar, ben och bävern?
Medans grabbarna ser ut som vattenbrunnen i en turkisk ångbastu en fredageftermiddag i december...
Nu kan jag väl iof inte bry mig hur grabbarna ser ut runt ballen, men nog bör det väl i jämlikhetens namn vara lika självklart att männen "friserar" sig..eller?

Tog upp ämnet till diskussion med en arbetskamrat och fick till svar: ja, jag e nog lite för gammal för att bry mig om sådant..tihi..
Vadå för gammal? Man blir väl inte för gammal för att bry sig om huruvida något kan förbättras eller inte?
Jag frågade sedan en yngre kompis via msn hur hon ser på saken. Där var det annat ljud i skällan.
Hon hade mycket bestämda åsikter om mannens behåring och sa följande:
"Ja, va fan, det seeer faktiskt lite fräschare ut om killen ansar sig".
Jag kommenterade att hon ju har en del erfarenhet... 

vid nästa möte med henne kommer jag enligt henne få, citat: "en jävla käftsmäll". slut citat.

smidigt macke...jättesmidigt... verkligen..


Konklusionen är: Ju yngre man är, desto mer bryr man sig om i fall man ska raka ballen eller inte.

För övrigt såg jag i dag en kvinna på tåget som hade mustasch... inte fint.
Hon log mot folk som satte sig mitt emot henne och tycktes vara fullständigt ovetandes om dessa enorma överläppshår...
de drog onekligen blickarna till sig och folk kunde liksom inte sluta titta...helt enkelt.
En kort stund funderade jag på om "hon" i själva verket var en "han". Sedan såg jag att det ju faktiskt var en kvinna.
En rysning gick genom kroppen när jag två stationer senare fortfarande hänfört satt och smykikade på dessa enorma hårstrån som letade sig ner över läppen...jag insåg då hur hon med stor förmodan såg ut där nere...
som syrian-josé skulle sagt det:  Fiiii fan.
Denna skräcksyn etsade sig fast och jag kände hur kapten haddock drog sig allt längre bakåt in. Till slut hade jag tappat känseln helt och insåg att håriga överläppar på kvinnor berör mer än håriga ballar på grabbarna.

typ..


så e det...


Kommentarer
Postat av: TA

Viktigt med PP också! porrpung alltså ;)

2008-01-23 @ 18:39:46
Postat av: eng-konfekt

Har du pluggat statistik ??

2008-01-23 @ 20:10:16
Postat av: je

Varför går snacket om män ska raka sig som kvinnor. I jämlikhetens namn skulle det kunna vara lika rättvist om kvinnorna lät sina kroppsbehåringar växa vilt så som gud skapade oss.

2008-01-24 @ 13:18:26
Postat av: jag själv

förvisso je :)men nog tror jag du också föredrar att kvinnan "ansar sig"...inte sant?
Men din synpunkt är klart befogad.

2008-01-24 @ 18:18:56
Postat av: Henkeman

Gör som jag, raka skallen istället. Det är liksom klart sen och schampookostnaderna blir noll och inget!

2008-01-30 @ 18:47:49
Postat av: Smile

Tänk att även killar funderar över detta med rakning..

Min teori är följande är man medveten om sin egen kropp och har bra förhållning till "nomal sexuallitet" ser man om sitt eget sitt kön...

Mitt ex försökte under 22 år få mig att raka mig i nedre regionen med porrundertoner.. jag satte mig naturligtvis på tvären.

Men man blir aldrig för gammal för att pröva något nytt, så nu har jag lekt och funnit att det är skönt att vara friserad och förväntar mig att killar oxå är det delvis för frächare stunder ;-)

Ha det..

2009-04-05 @ 16:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0