i natt.....

har jag upplevt något speciellt... typ..

Kvällen började med att MO ringer o frågar om jag vill hänga med till Nivå på en bärs...självklart.
Det slutar med en flaska whiskey vid björkholmskajen med MO och ML...vi filosoferar om varför kvinnor alltid uppvisar beteende på ambivalens..... fulla och nöjda samstämmer vi i en salut o släpper en brakskit på bryggan.. morgonen är makalöst vacker och vi inser ganska snart att endast vi är vakna o fiser en gång till.....
Med musik ur våra mobiler och med synkade skratt från fiskmåsar ligger vi o tittar på en klar himmel o önskar inget hellre än en varm kvinnobarm vid vår sida. Patetiskt...men så facking ärligt..

Efter en flaska whiskey säger ML att han hämtar en flaska vin hos sina föräldrar..... sagt o gjort...
en pava vin senare försöker vi konkretisera våra bekymmer...det slutar i ett gapflabb och vi är fulla som få.....

MO kommer på att det är roligt att slåss med ett liggunderlägg (som man tältar med) och slår mig och ML besinningslöst....det gör inte ont men är oerhört obehagligt... MO tar sin cykel och rullar hem, jag går hem till mig och förstår ännu en gång hur oerhört värdefulla ens vänner egentligen är.....

Nu är jag full och har svullat i mig en macka med räksallad... kommer förmodligen (när jag vaknar) må så jävla pissdåligt, men med tanke på den vackra morgonen skiter jag i vilket.

För övrigt..... vi älskar tuttar.....




så e det...

Kommentarer
Postat av: YoYo

kåtisalkis

2008-07-23 @ 09:35:19
Postat av: Suss

Ha ha... Macke kommer ha skallont idag....

Trodde du föredrog rumpor... :)

2008-07-23 @ 12:14:16
Postat av: Igge

Ännu en rejäl fyllehistoria. Jag undrar emellanåt vad vi saknar innom oss då vi har ett sånt stort behov av att fly från oss själva. Vad saknar du Macke?

2008-08-06 @ 17:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0