eehh...häggfest..typ

Festen vart lyckad...som vanligt.

Under dagen slet vi som djur för att få i hop det sista, tält, grillar etc. Giiiivetvis börjar det regna och lokaliteten byttes i år till uppehållsrummet i stället för personalrummet/under häggen på baksidan. Detta visade sig vara ett ganska slugt val.

Tävlingarna gick bra o allt flöt på. Öl, vin och vatten avlöste varandra på borden och glasen stod sällan tomma.
Vissa saker som sker under dessa berömda fester bör det inte skrivas om.... va fan....
Så  stället tänker jag visa ett klipp med Johan Rehborg där han medverkar i Parlamentet. Detta får (för den intelligente) bli svaret på hur "kul" vi hade.
Är du känslig? Tycker du det svenska språket bör brukas med respekt? Finner du inget lustigt i grova skämt? Har du svårt att se ironi i humor?

Det skiter jag i.....
eller som Johan säger i slutet: " jag har ingen aning...men jag chansar på fitta".

 




så e det...

Kommentarer
Postat av: M*

hehe, han är lite rolig. <3

2008-06-12 @ 21:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0