sommarfadderiddeliriruttan

Vin, öl och annan dryck dominerar under sommarnätterna. Jag har varit full och jag har tappat saker. Jag har sagt saker som är bra och mindre bra. Jag har vaknat o undrat vem jag är...o framför allt..var, jag är.
Solen har varit lika frånvarande som en 16 årig kille i en specialklass. Men den här veckan tycks det som att den är på g igen....kul.
Orkar inte skriva särskilt mkt just nu....ville bara uppdatera en smula....lat o trött som jag är lägger jag därför in en liten
"kul" grej i stället. 





så e det...

Kommentarer
Postat av: eng-konfekt

Jo,jo...absolut!!! Be "young" and be proud of it...kan väl bara konstatera...När du har tid kan du ju slå en pling till dina GAMLA vänner?!

2008-06-30 @ 18:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0