starfuckers.....

ännu en gång var jag i väg i dag..dock inte för att handla..jag skulle möta upp personer och titta på en kampsport. Min son lyckades med bedriften att knipa en plats i landslaget förra året, därmed blir ju tävlingarna mer intressenta.

Annat jag gjorde i dag var den här skiten.
. jag köpte kaffe på pressbyrån
. jag åkte pendeltåg
. jag blev halvt uppraggad av en homosexuell kille på NK
. jag åt en hamburgare på max
. jag köpte kaffe på pressbyrån igen
. jag åkte hem för att se melodifestivalen som jag lovat mig själv att inte titta på mer
. jag fick sms från MO att en av mina bröder sjöng på melodifestivalen (inte på riktigt, det ser bara ut som han)
. jag fick ett sms till där MO "bjöd över mig på en stänkare" (Han hävdar att jag är som becks granne), när jag kommer hem  nästa gång
. jag duschade av mig alla parfymprover från NK
. jag åt en delikat middag bestående av viltfärs från den lokala affären i Rotebro
. jag såg film på femman och åt samtidigt en vaniljbulle
. jag surfade runt på nätet för att hitta en sida där man kan köpa datorer
. jag tappade vaniljbullen på golvet och tog en ny
. jag drack vatten med en tablett multivitamin i
. jag saknade S
. Jag funderade på varför min bror ska bli pappa och att han inte sagt något till mig
. jag spillde ut fanta på hela golvet och svor så jag själv blev generad
. jag installerade fullständigt meningslösa uppdateringar på datorn från microsoft
. jag drog en repa ut i köket och hämtade ett äpple som jag smaskade på en stund.
. jag kollade roliga youtubeklipp med family guy när han "outfartar" Michael Moore, hysteriskt kul
. jag funderade på varför Charlotte Perrelli var förhandstippad att gå vidare i melodifestivalen
. jag funderade på varför Nordman ställde upp överhuvudtaget
. jag såg en dammråtta i ena hörnet och bestämde mig efter viss tvekan att dammsuga i morgon förmiddag innan jag åker till eriksdalshallen.
. jag funderade på vad dagens blogg skulle handla om men hade ingen inspiration så det fick bli detta du läser just nu.... att du fortfarande läser är beundransvärt.

För övrigt är hela melodifestivalen full med starfuckers.




så e det...


Kommentarer
Postat av: Suss

Söt... :)

2008-03-02 @ 15:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0