wuett snywgg.....

i dag var jag snygg.....
jävligt snygg.

En dag som alla andra bortsett från att jag för ovanlighetens skull kände mig....fräsch...haha.

Jo då, jag ÄR fräsch i vanliga fall, men i dag var det något annat....

Gick runt  i stan efter att ha uträttat div. ärenden och märker hur jag blir "uppflörtad" inte mindre än 5 gånger på en timme...är det sant?
det kan du ge dig fan på att det är.
Provocerande?
det kan du ge dig fan på att det är.

med ett halvtrassligt inre senaste tiden kändes det jävligt.....gott.

Mitt självförtroende är i grunden baserat på självinsikt och godkänt för närmre analys av den som misstror.
men att, om än bara för stunden, få en liten liten blinkning, ett liiiite för långt ögonkast, eller ett leende som följs av en blick som generat slår ner i marken....kan stärka vilken själ som helst.
Detta betyder självfallet inte ett skit när det kommer till känslor relaterat till kärlek.
men ändå.....

Hur som helst så vaknade jag ju så klart ur denna koma på väg hem.
I Rotebro ska jag handla och går in i hmm...en affär.
Där inne går det fram en tjej och frågar om jag kan köpa ut cigg åt henne?
Ehh nä...inte en chans.
Hon vänder på klacken o väser  till sin kompis, "ja sa ju att han va en tönt....."

?

Med denna oförätt kastad i ansiktet kläcker jag ur mig,  "fjortis".....

Som i ett töcken får jag veta att hon är 17, snart 18 och att jag borde se mig om efter nya brallor.

men...jag har ju köpt nya brallor?
i går.....ju.

fiuwrtiis....

skitsamma.
Snart är det påsklov o jag ska umgås med en av mina absolut bästa vänner.
Vi ska vara snygga tillsammans hahahahahahah




så e det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0