att känna.....

I dag lägger jag bara in en musikvideo...

en musikvideo som jag berörs av och gärna låter mig bli förknippad med och förknippa andra med...
en musikvideo som utan tvekan är en av de vackraste låtar jag någonsin hört.
Främst pga framförandet rent musikaliskt och framför allt, sångmässigt.
Jag vågar påstå att hans röst är en av musikvärldens, just nu, mäktigaste och tilldragande....

lyssnas bäst på genom hörlurar och en lugn miljö.

Låt den inte bara gå dig förbi. Ta dig tid...en liten liten stund....
det är värt det...promise.








så e det...

Kommentarer
Postat av: malinus

åh, jag älskar den där låten

2008-05-05 @ 21:31:53
Postat av: Suss

Hmmm den är underbar och det var en underbar kväll...

2008-05-05 @ 21:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0