kladdig i brallan.....

gick ut o köpte en glass, skulle sätta mig i solen o läsa nyaste golftidningen....en kopp kaffe...
Solen lös, det var varmt, fåglarna kvittrade, barnen skrattade o lekte, macke tappar glassen i knät, glassen smälter, macke går in till sig o byter om, duschar av sig, macke går o köper ny glass, äter halva, tappar resten på marken, macke irriterad.

Från i dag (läs i kväll) till på torsdag kommer jag lägga in 5 st musikvideos här i stället för att gnälla så jävla mycket om ditten o datten. Har för övrigt så mycket annat o tänka på just nu inför skolavslutning o fester etc.
Den musik jag väljer att lägga in är sjääälvklart musik jag själv tycker om och som jag vill dela med mig av till den eller de som behöver en boost i sin musiksmak hahahaha.....

Har även en fundering på att kategorisera låtarna efter hur mycket jag tycker om dem..men eh...det går nog inte.
Så i stället blir de presenterade i slumpmässig ordning..... typ.

Första musikvideon är med " The Cure". Låten heter " Pictures of you" och är relativt gammal. Den framförs på ett elegent sätt rent musikaliskt men videomässigt är den nog lite "omodern"..men det skiter jag i. Jag har för övrigt sett dem live på Hultsfred...coooolt.







så e det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0