Lite konstigt e det allt...

Hört på jobbet.

  

Två tjejer (15 år) står och pratar utanför ett klassrum. Jag står o fipplar med några nycklar för att ta mig in i lektionssalen.



Tjej 1 - men asså det VA så..jag skojar inte!


Tjej 2 - men hurdårå...liksom luktar det hela tiden då eller?


Tjej 1 - Ingen aning. Min morsa har köpt det i alla fall.


(kommer in en manlig elev, i samma klass, som stått o tjuvlyssnat)


Killen - varför skulle tjejer köpa sånt?


Tjej 1 (irriterat) - tja, kanske för att de vill vara fräschare!


Killen - ....? genom att lukta kamomill i lurvet??



Hahahahahaha...pust.



Diskussionen har alltså handlat om den nya bindan som "doftar"  kamomill.

Min undran är...





                                                                        Varför?




så e det...


Kommentarer
Postat av: Honung

Satt och funderade över det själv häromdagen när jag såg reklamen. Kamomill? Är det inte sånt man dricker? Och, ja... Varför?

2008-11-02 @ 00:42:58
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0