wool cap.....

Ännu ett litet smakprov från den uuuuunderbara serien Family guy.
Under de första 35 sekunderna får vi även stifta bekantskap med killen som dessutom gör de flesta rösterna i serien samt är en av seriens grundare, Seth MacFarlane. 

Detta är så fantastiskt kul mest pga Seth MacFarlanes märkbara olust mot kändisar och deras patetiska leverne. I detta fall riktar han sin kritik mot Colin Farell.



Stewie ber Brian om en Anacin, ett läkemedel som var populärt på 70-talet. Vad som sker sedan...ja...titta!






Lägger även in en liten sång med Snow Patrol, "You could be happy". Trevlig kontrast mot gårdagens något bittra bloggande. Något känslosam...men skitbra.








så e det...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Igår var du riktigt bitter?! När kommer något som lättar upp sågningen av hela den kvinnliga delen av SD? Varför tror killar alltid (du är den andra jag läser) att om en tjej skriver att hon gillar att segla så är det en kod för att "du" måste ha pengar. Varför kan det inte bara innebära att hon just gillar att segla?! Reagerar du likadant om du ser en kille skriva samma sak, näh, tänkte väl det. Hur som helst, Colin Pharell under a wool cap var roligare än last nigthts garbage, tycker jag. Men så är jag ju också tjej på SD och därmed inget att ta på allvar ;).

2008-10-19 @ 18:20:12
Postat av: jag själv

Hej Jenny :)

Vet du vad. Det ÄR ju skrivet med glimten i öget...hahaha. Det får man inte glömma bort.

Hur jag reagerar på hur killar skriver på SD framgår i ett annat blogginlägg jag tidigare gjort här. Går att leta fram om man är lite envis.

Hur en kille skriver sin presentation, vad han söker och vad han egentligen menar kommer jag också att skriva om...tids nog. Ska bara samla lite inspiration.

2008-10-19 @ 18:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0