people people..

... morgonrusning.. o i bland morgonstånd..

ÄNNU en morgon i rusningstid och ännu ett försenat tåg. Jag skiter snart i att köpa månadskort.

Men.. i helgen har jag stiftat bekantskap med nya roliga "tankeissues".
En av dem var att jag skulle vilja slå en av spärrvakterna i Rotebro på käften så jävla hårt...faktiskt.
 
LB ringde i dag och berättade att hon drabbats av "efterdyningar" från sin Egyptenresa. Jag frågade om det "rann ut"?
Hon svarade att det var en underdrift hahahahaha...
Stackarn.

Själv har jag begåvats med en hjärncell som talar om för mig att jag MÅSTE duscha efter varje sådant besök på toan.
Fatta hur svårt det då blir att ligga i tält?!
Jag är ynklig..

Men i alla fall.. I kväll har jag smuttat vin och varit en smula sentimental. Jag lät mig ryckas med i en låt med/av stereophonics och tittade på kort från i somras. Jag var brun. Men brunast var nog MO. MO har för övrigt fötter som ser ut som "hobbitfötter" eller "kuntakinte-fötter" om man vill. Skitkul. MO berättade härom dagen att han börjat träna igen och jag kontrade med att det ska jag också göra..snart.
Då skrattade han...
Det gjorde jag också...

Hade föräldramöte i torsdagskväll. Vi (som jobbar i de två klasserna) samlades och peppade varandra innan vi gick till fight. Föräldrar till barn på högstadiet har en tendens att A: inte bry sig, eller B: bry sig så in i helvetes mycket. Aldrig lagom!

Naaaj... nu blir det en nattmacka och te innan Macke ska sova...typ.




så e det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0