...care less...



Tonight  I´m beautiful....


Skitfull...skitglad...skitskeptisk o skitdryg....


Golf  med en öl, sill-lunch med öl o iskall sprit i snappsglas, Öl o gitarrspelande med sång i 20 graders värme, tipslördag med öl, gitarrspelande med öl, hockey med öl, gitarrspelande med öl.....hem.
Dagen har bjudit på makalös skönhet o underbart umgänge.

Jag är full som fan o skiter i alla konstiga krav på uppförande. Jag orkar inte ens bry mig om vem fan som tycker vad.

Ikväll har jag mött mina sämre egenskaper och fulla ideal... jag har varit lättjefull och skiter i alla konsekvenser....
Jag sätter mitt eget ego före allting annat.... just nu.
Jag är full som fan.

Jag har under dagen sett människor jag föraktar och människor jag beundrar. Jag har slagits med konstiga tankar och ideér. Jag har konfronterat lustiga lag och synat mina begränsningar.

I hate those fucking prettos...

"det finns någon"

Jag är full som fan. Jag vaknade med ett leende och insöp atmosfären i sketna Rotebro.  Jag mötte en sur kassörska i morse när jag köpte ett äpple. Hon log inte en enda gång under mitt köp av mitt äpple. Jag tycker inte om när människor inte ens försöker. Träden håller på att blomma ut och jag förundras av dess skönhet. Jag förundras av växters förmåga att resa sig gång på gång, vår efter vår. kanske är det detta beteende vi människor försöker efterlikna.
Jag är full som fan.
Jag tänker på en person som påverkar mitt inre. Hon är speciell....

Doften av buss från resan mellan Breddenvägen o Rotebro sitter kvar i näsan o jag tycker inte om det. Det luktar ångest och gammalt. SL-bussarna luktar surt gummi och besvär.  Jag gick från stationen med tankar och funderingar kring tamponger o alvedon. De har inget sammanhang för övrigt. Andra tankar var/är, varför börjar man bry sig om en människa som ger en del av sig själv? Varför börjar man i detta skede ge av sig själv? Skitkonstigt.
Fast det känns bra.
Jag är full som fan.

I natt är jag bara jag.

Summering av inneboende känsla beskrivs jävligt bra med följande klipp.
Hög volym för bästa tänkbara känslomässiga återgivning.....ju.







så e det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0