mullinull...



Nu är jag inte full längre. Fiffigt.

Har handlat tycka-synd-om-mig-själv-kexchoklad på Vi-butiken och ätit en kebabrulle. Gott.

Är kelsjuk som en katt.
Går o stryker mig mot dörrposterna hemma o skvätter. Eller nej..men nästan.
Jag förstår inte varför man alltid har en "a lot" starkare känsla och behov av fysisk närhet dagen efter?
Läste på nätet att kroppen "läker sig själv" efter en rejäl fylla och frigör "måbrahormoner" i kroppen som påverkar nervsystemet som i sin tur frigör testosteron...typ.
Dock var detta främst Män förunnat. Kvinnor känner också större lust dagen efter men inte i samma utsträckning som männen.
Jaja.

Veckan som kommer ska ägnas åt rekreation i form av inköp av nya bralls. Då ska jag åka in till stan o terrorisera 20 åriga butiksbiträden med för mkt parfym o vara en riktig pain in the ass.

Andra åtaganden är att i största möjliga mån försöka att inte efterlikna Elvis i Metro. Detta är numera ett epitet jag blivit tilldelad av mina arbetskamrater. Är osäker på om det är en komplimang.

Karlskrona närmar sig med stormsteg. MO har tagit ut pappadagar i början på juli och sedan förlagt semester efter det. Han är med andra ord ledig 6 veckor på raken. Coolt. Jag själv är ledig 8 v. Också coolt.




så e det...
 


Kommentarer
Postat av: lillkotten

glöm inte mig i veckan :)

2009-04-27 @ 11:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0