Provokativa Infantil.





Jag o MO funderar på att, med statliga medel, starta en "herrklubb"! Där ska vi avhandla viktiga issues som håriga kön, hebefili, orsak o verkan samt öl och vinprovningar...

Vi kommer med stor sannolikhet sitta och kräkas över alla fåniga människor med beklämmande åsikter.  Kolla brudar på nätet, införa manlighetsriter och titta på en del sport.


Vinprovningen gick bra i går och rövslickeriet uteblev till min stora förvåning. I stället hade jag och Hw en stunds "teckningskunskap" på bordsduken. Alstret är sparat för den som vill se! Hw visade också, på sr.se , ett mycket märkligt men hysteriskt roligt inslag som heter "Hajpojken".


I morgon ska jag ha en riktigt najs kväll med JP. Iskall Staropramen och stryktipset samt en stunds gitarrspelande kommer fylla (!) kvällen. Kul.





"kuk".





Jahaja. I kväll tittade jag på "let´s dance" igen. Börjar faktiskt tycka det är riktigt underhållande. Skrattade gott åt förra veckans "loser", "Blondinbella" och hennes förvånade kommentar: "jag e faktiskt chockad..o lite ledsen"... Trodde hon på fullaste allvar att hon skulle få vara kvar? Hennes gälla stämma avslöjade en uppväxt med peka-få-vad-jag-vill-torka-mig-i-arslet attityd. Vaxa våfflan och kom in i matchen.





"kuk".





Jag har också lovat en kollega att skriva något positivt om min arbetsplats, då denne anser att jag stundtals är lite för kritisk..typ. Hur som är jag inte sämre än att jag kan påvisa det som är bra med skolan. Det löftet tänker jag infria här och nu...

 : "Det luktar inte lika illa längre efter branden!"




"kuk".




I min gamla hemstad debatteras det vilt nu kring en känslig fråga. Man ska införa en extra ordningsvakt på en av stans mer populära nattklubbar på grund av vissa gästers "icke tillbörliga beteende".
Det är alltså kulturberikare som "tafsar" och "kladdar" på de kvinnliga gästerna utan att de vill detta..kvinnorna alltså. Debatten kom att uteslutande handla om utrikesfödda mäns dåliga relation till svenska kvinnor och deras klädsel.  
Min personliga åsikt kommer inte dryftas här då jag i min yrkesroll anses ha ett visst "ansvar".

haha..skitsnack.

... jag, instinktivt, är misstänksam mot killar med utländsk bakgrund...tills jag lärt känna dem!!. Detta kommer sig enbart av självupplevda situationer både i mitt jobb och privat på krogen etc.
Fyyyy Marcus...fy på dig.

Om sanningen ska fram så orkar jag inte längre plocka fram "förståelselådan" och trolla med synapserna för att få dem att vara " korrekta och samhällsvänliga".

Statement: ... jag är jävligt ytlig och fördomsfull... i bland.





"kuk".




För övrigt vill jag fortfarande hångla, men inte med någon som har naturlig skäggväxt...eller onaturlig.
 



så e det...  


Kommentarer
Postat av: MO

Klart vi ska ha en herrklubb =). Citat "Vaxa våfflan och kom in i matchen" slut citat. Så förbannat roligt, ha ha ha.



2009-01-31 @ 02:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0