Nu...



...kära läsare behöver jag er hjälp.
Nu ska här "egotrippas"...

Under sommaren ska jag samla ihop ungefär 40-45 blogginlägg, som sedan ska gå till tryck. Detta innebär förenklat att en firma trycker upp en bok av de alster jag valt.
För att göra det mer intressent känns det mer ärligt och öppet om processen görs med hjälp av människor som faktiskt läser bloggen utan större inverkan av mina egna tankar på vad som är bra eller inte.

Kort o gott. Jag skulle bli ytterst glad om du/ni ville välja ut 15 stycken blogginlägg som ni anser är de 15 bästa. Enkelt då varje blogginlägg har en rubrik.
Självfallet finns inte rätt eller fel. Man tycker det man tycker.
Runt den 10 augusti kommer jag sammanställa era åsikter och sedan lägga till mina egna fem favoriter.
Detta innebär att man får läsa "A LOT"....över 200 inlägg gör ju det hela en smula komplicerat... Men som sagt, om du vill bidra med ditt tycke o smak vore jag mycket tacksam.
Hoppas på olika åsikter...blir ju roligast då.

Glad sommar och allt vad det innebär....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul idé!! Jag ska lämna ifrån mig en lista så snart som möjligt. En given hit är ju den om gymnastiklägret, fast den är ännu bättre när du drar den live! ;)



JAG ÖNSKAR DIG EN GLAD & TREVLIG SOMMAR! Kör så det rycker i baguetten nere i K-krona!

2009-06-15 @ 18:30:04
Postat av: AL

Givetvis var det jag som skrev ovanstående :)

2009-06-15 @ 18:31:10
Postat av: MO

Det tar vi när du kommer ner =)

2009-06-16 @ 01:11:47
Postat av: Karin

Vad kul att det blir en bok av dina blogginlägg :D

Det lär bli en jävligt bra och intressant bok. Hur kommer det sig att du ska göra en bok?

Jag orkar tyvärr inte läsa igenom alla 200 inlägg... haha. Men bland de senaste är den med gymnastiklägret bäst. Och kanske den när du var i stan för att köpa parfym och byxor.

2009-06-16 @ 18:30:24
URL: http://tobbix.blogg.se/
Postat av: YoYo

Jag gillar alla dina beskrivningar/analyser av lärare och deras studiedagar. Klockrena!

2009-06-23 @ 08:53:21
Postat av: M

Åhå!!! Fan va kul. Hur lång tid har man på sig?

2009-06-24 @ 12:36:30
URL: http://hemligheternasdjup.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0