morgongöka.....




Victoria Beckham i blickfånget på "24:s nyheter"....

RUBRIK
"Victorias sex med David"

Efter kan man läsa följande:

                                           "De har sex på morgonen!!"




Va????

Nä fy faan va äckligt. Har de SEX på morgonen!!?? Jag tycker det är skamligt rent ut sagt. Ha sex på morgonen vad är de för jävla grottmänniskor.
Tacka vet jag knulleriet efter 2 glas vin, barnen färdignattade vid 19.00 o ett snabbt knull runt 22.30 utan förspel och definitivt INTE kramar efteråt. Dessutom borde alla knulla enbart i missionärsställningen. Hur fan skulle det se ut om människor sprang omkring o skvätte i olika positioner olika tider på dygnet??

Nä FY faaan säger jag bara. Usch vilka otäcka människor det däringa paret Beckham är!
Vilka förbilder ÄR de egentligen? Ja jag bara undrar.
Vem ska ta ansvar för det här?
Tänk om våra ungdomar får för sig att pilla på varandra under morgontimmarna..eller ÄNNU värre, mitt på dagen!!!!!???

Tacka vet jag "kvällsknullet" på 2 minuter.
DET är kvalitet det!!





                                                  F a k k f e j s!!




VEM bryr sig om hur fan Beckhams knullar?
Vem?




så e det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0