Vad sa Mads att han sa sa han.....?




Jag vet inte riktigt graden av pinsamhet i detta inlägg.....

Annika Jankell var värd för ett program som gick på tv för många år sedan, "Vem tar vem" tror jag det hette. Programmet gick ut på att man skulle hitta en dejt och eventuellt få knulla lite.
I just detta avsnitt är det en kille (nr 3), Mads, som utmärker sig makalöst mycket. Han fullständigt vägrar acceptera att han inte blir utvald av tjejen som har tre killar att välja mellan.
Hur en människa kan bli så infernaliskt naiv och korkad är för mig en gåta.

Jag är återigen mållös.

Jag har nog aldrig sett eller hört en människa så självupptagen och egoboostad.
Denna sliskiga man ger allt för att få det han vill..och kanske ska han ha cred för det...egentligen.
Trägen vinner heter det..inte i det här fallet dock.

Lägg märke till hans självgoda röst och påklistrade leende i början när han annonserar att de tre grabbarna "gjort en grej" tillsammans för att charma tjejen.
Och framför allt, ha inga tillhyggen i närheten när ni ser och hör hans patetiska utlägg när han inser att han inte "vinner". Risken är att ni skadar något i närheten eller rent av er själva.
För att inte gå bärsärk fick jag själv andas djupt ett par gånger och i stället tänka på ölen i morgonkväll.

Mycket nöje...eller inte.

Och du MO, andas djupt kompis!! :)


Here we go.













så e det...

Kommentarer
Postat av: Tobbix

Åh fy fan vilken vidrig typ...

2009-10-08 @ 17:14:46
URL: http://tobbix.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAH



(och grattis på födelsedagen :))

2009-10-08 @ 21:16:48
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna
Postat av: felicia

Grattis på födelsedagen.

2009-10-08 @ 22:11:06
URL: http://heltutansorg.blogg.se/
Postat av: MO

Jävla vad kul Macke =). Ibland får jag handsvett för saker jag har gjort. När denna kille tittar tillbaka, undra hur hans handsvett är? Har han självinsikt idag? Shit vilken jävla lök. Tur jag inte träffat honom.

2009-10-09 @ 00:12:04
Postat av: Honung

Ååååh, varför tittade jag på detta? Piiiinsamt!

2009-11-09 @ 12:39:26
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0