Så där ja...





MO o jag hade efter lite övertalning en show på Avenyn efter U2 konserten. Vi hade (inte oväntat) en del publik och detta taggade oss självklart att prestera extra mycket.
Inte många har fått se oss live på detta sätt och efter viss påtryckning blir därför dansen publik under en begränsad tid.

Vi tyckte att det gick lysande och fick stående ovationer. Vår publik skrattade så de fes och vi antar att det är av beundran....

Vid intresse att boka in oss på fester etc. vg maila: [email protected]


Håll till godo.

(missa inte "bugningen" i slutet...)







så e det...

Kommentarer
Postat av: JH

"efter lite övertalning.." (haha) det var väl att ta i. Jag tyckte ni nappade ganska snabbt ;)

2009-09-13 @ 16:33:08
Postat av: Kajsa

funderade just på underhållningen till min 35-årsfest nu i sept, känns som jag hittat den, är ni lediga?? =)=)

2009-09-13 @ 19:18:05
Postat av: Anonym

Mjo..men du får du stå för resekostnader, hotell samt spa :)

2009-09-13 @ 20:44:51
Postat av: Anonym

jag vet inte om du har tacklat av eller bara har ett tråkigt liv, men om jag inte har helt fel så var det ganska många månader sedan konserten ägde rum. Snälla släpp det, kan du inte skriva något om ditt infernaliskt patetiska liv så vi andra får oss ett gott skratt.

2009-09-14 @ 11:12:46
Postat av: jag själv

Kära "okänd".

Jag vet inte om du tacklat av eller bara har ett tråkigt liv, men om inte jag har helt fel så brukar du skriva kommentarer med en smula substans. kan inte DU skriva något patetiskt inlägg så vi andra får oss ett gott skratt.

2009-09-14 @ 11:47:11
Postat av: Sufie

Haha Macke, du är ju bäst!

2009-09-15 @ 15:32:41
URL: http://typsufie.se
Postat av: Karin / Tobbix

Hej :)

Tack för kommentaren och för att du läser på min blogg :D

Jag går in här och tittar när jag sitter vid datorn jag med.

2009-09-18 @ 14:35:35
URL: http://tobbix.blogg.se/
Postat av: Karin / Tobbix

PS. Snygg dans förresten XD

2009-09-18 @ 18:08:23
URL: http://tobbix.blogg.se/
Postat av: Filippa

Du är verkligen inte som du ska vara!!! HAHAHAHA

Men å andra sidan så är det ingen som förväntar sig det heller.... blink



kram

2009-09-27 @ 05:06:37
URL: http://www.denvilda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0