Walk of fame...

En powerwalk med MO på 6 km och min kropp reagerar som en vampyr i gryningen. Jag, på riktigt, trodde ett tag att jag skulle svimma när vi närmade oss en bro 500 m från där jag bor. Och det var bara i början på promenaden!

 

Nä, nu ska allt jävla övervintrat ister bort från mauugen. Om ett par veckor hoppas jag se resultat, annars ska jag fan beställa en fettsugning. Nu kanske ni tror att jag är plufsig och kladdig. Riktigt så är det inte, jag är bara lite trind runt buken.

Nåväl, jag är ju fortfarande söt....!! Och liksom lite…senig..? Som en ung Axl Rose?

 

 

 

Har efter bara fyra dgr trillat in i dimman 2 ggr. Och det med ackuratess. I lördags fann jag mig själv ståendes utanför ett stort varuhus i centrala Karlskrona med kräks i halsen.

 

 

Inte coolt.

 

 

Jag bestämde mig då för att gå hem och äta en kebab. Det gjorde jag. I alla fall halva kebaben. På morgonen mådde jag som en uteliggare i Hagaparken i november. Kall, hungrig och med ett något eftersatt intellekt pga brist på vitaminer och näring.

Men jag hade iaf roligt kvällen innan.

Till helgen smäller det igen. Då ska vi ”umgaus” som det heter på Karlskronitiska. Vi får se om mitt intellekt också vill umgås.

Hoppas det.

 

 

 

 

så e det...

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0