Thö blögg is back...




Blogguppehållet har varit skönt och berikande. Perspektiv på "känsla och glädje" i skrivandet har mynnat i en större förståelse för "vem och vad" jag skriver.
Frekvent uppdatering är inget annat än bekräftelsenarkomani grundat i "se mig-hör mig"syndromet.
Inkluderat; Orgasmen i/av "nu fick jag en ny kommentar".

Någon (?) fyndig Überpretto kommer så klart fråga: "Men du då Marcus, söker inte du samma sak?".

Jo..och nej.



Ricky Martin har nu, enligt AFTONBLADET, gått ut med att han är bög...

woow...vilken skräll!

Lika förvånande som när Jöback kom ut för några år sedan!
Hela svenska folket visste att Jöback gillade att snaska glass. Ny samsas de båda i skaran av män som "berikar" och "ifrågasätter" våra kulturella och regionella samhällsuppfattningar.
O detta genom att snaska kotte!
Skitkul.

Undrar när Måns Z kommer ut?



Och rekordvinsten på 215 miljoner... 2 1 5  M I L J O N E R.....

Fatta o vinna så mycket pengar!
Jag hade placerat dem noga och sedan efter sisådär 4 år:

1. Köpt alla Måns Z:s shower, uppträdanden och skivkontrakt, sedan sålt ut dem för 5 spänn (hela klabbet) till nån fattig bonde o hans kossa i Uganda.
2. Köpt aktiemajoritet i samtliga friskolor i Karlskrona kommun och sedan avvecklat dem bit för bit där all eventuell vinst oavkortat gått till den kommunala skolan.
3. Köpt en lägenhet på Stureplan som jag sedan hyrt ut i en månad för astronomiska summor till nån dum jävla brat med "peniskomplex". Sedan avhyst honom på grund av "underlåtelse till att skriva Herr Bergström på hyresavin". Sedan gjort om hela skiten med ny brat nästa månad...o nästa....o nästa.


Men nu, ska jag dricka en bira och titta på Champions League.




så e det...






Kommentarer
Postat av: JÖ

Men... kanske lider du inte av ett "se-mig-hör syndromet" men nog blir du kåt av kommentarer... så d så!



2010-03-30 @ 21:56:14
Postat av: jag själv

Hade du "JÖ" läst de första meningarna, så hade kanske din kommentar varit överflödig?

Om inte, gör om, gör rätt.

Vänligen Marcus.

2010-03-30 @ 21:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0