2011 eller vare nu heter...

JAAAAAA...då var det dags igen. Efter en tids "frånvaro" (bestämd sådan på förekommen anledning) tar vi nu nya tag. The greatest blogg in tse wörld iz bakk!

Den största begivenheten so far detta nya faaantastiska år är att vi ännu en gång ska få stifta bekantskap med en Idoldeltagare i TV4:s program "Lets dance".

Who is iiiit???

Weise så klart.

Självklart!

Det ska bli en fröjd att se denna ticsgubbe dansa sig in i "folkhemmet". Förmodligen blir han lika populär som en viss snickare blev.... huuuu.
Weise förgyllde våra sena fredagskvällar under hösten med att försöka dölja sina ansiktstics under skönsång. Juryn tyckte han hade en given plats i Allsång på skansen?
ok...
Själv åtnjöt jag god musikalisk sång i form av Jay.

Min bäste vän och vapendragare MO röstade de sista avsnitten på Minnah..av en enda anledning. Hon har två utstickande saker strax mittemellan solarplexus. Ergo, 2 röster per omgång!
Enkel matte enligt MO.


Dagen har kantats av finurliga saker i Väsby Centrum ( är numera Väsbybo..?). På bolaget luktade det som vanligt gammal alkisfylla och "Kenta" var där..precis som "FylleKerstin". De tu diskuterade yvigt om vilket vin som var godast av två olika sorter och jag blev en smula förvånad. Har man nu gått in i detta helvetesberoende torde smaken på två olika sorters vin inte ha så stor betydelse!?
Men "FylleKerstin" gav sig inte. Hon proklamerade stolt att detta vin hade hon "banne mig druckit hos Eivor innan jul, och det var ett av de bättre vinerna jag druckit på länge"... Så det så.
"Kenta" kapitulerade knappt och sa besvärat: "Om det nu är så att du verkligen vill ha det vinet får du faan i mig pröjsa det själv!"
"Fyllekerstin" kontrade snabbt och sa: "Om du nu ska vara med och dricka får du faan i mig hjälpa till att betala..dessutom måste du borsta tänderna..."

??

Jahaja.

Själv införskaffade jag en dejlig Tullamore Dew som jag nu sitter och smuttar på. Kvällen består av middagsbjudning då en av mina bättre vänner i Stockholm kommer på besök med sin sambo och deras lilla parvel. Och ja jag vet, jag kommer missa "Lets dance" med Weise!!

MEN... reprisernas förlovade land gör det möjligt att se skiten dagen/dagarna efter.
Fiffigt.




så e det...




Kommentarer
Postat av: DH

Äntligen tillbaka

2011-01-10 @ 10:34:33
Postat av: J

Bra!! Spana in detta clip; http://www.youtube.com/watch?v=DLCxI_wNw1Y

2011-01-13 @ 07:29:26
Postat av: jag själv

DH: I knooow :)

J: haha fantastiskt roligt :)

2011-01-14 @ 16:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0