cuta fizzen...




Appropå "fettsugning".

Såg ett program om kvinnor som vill/ville förändra utseendet på..musslan..snippan etc.
"Fittsugning"

Och nej...inte i ordets kanske rätta bemärkelse, vilket för somliga kan vara en angenäm upplevelse. 


Jag har vänner som ABSOLUT tycker att the lips ska se ut och vara på ett visst sätt. MEN, trots det väljer de att inte bry sig nämnvärt om de mot all förmodan skulle bli förälskade in en kvinna med läppar som INTE motsvarar porrfittan.

Men bara att tanken föds hos kvinnor att förändra utseendet där nere får mig att må illa. Jag menar, har det gått så långt att man bara MÅSTE skära av the snipplips, då e det nog fan mer fel på nåt annat än just själva underlivet. Snarare livet i stort!

Shape up and get real...

Säger som Winnerbäck, "hur märkligt kan man må?"

Idag har jag skällt på en man som trängde sig i bankkön inne på swedbank...
Min lilla lapp o jag hade suttit o väntat i dryga 15 minuter när en mycket mycket välklädd herre gick fram till kassan och med hög röst sa: "Jaaa, jag har ju förbokat ett möte där jag skulle få komma ner i bankfacket...nå?" Mannen i kassan säger inte halvsju, utan följer helt enkelt med drygLars till en "sluss" och guidar honom ner. Mina ådror i tinningen bultade och andningen var något ansträngd..minst sagt.
Jag påpekade högt att: " det e jävligt konstigt att man missar kölapparna när man kommer in i banken!"
Väl framme i kassan frågar jag bankkillen om inte kölapparna gäller alla som besöker banken.
Svar: nej.

Ebola.

Min lilla kölapp o jag och vår väntan på service betyder alltså inte ett jävla skit när någon ska besöka sina släktklenoder i en källare med larm...

Betnér har för övrigt hamnat i verbal duell med Birro! Jättejättekul. Förr beundrade jag Birro för dennes något burdusa framtoning och kunskap/retorik. Idag (efter bl.a 4:ans skitprogram) har jag ändrat uppfattning ganska ordentligt. Birro är inget annat än en överskattad, understimulerad kommunistmoderat.
Japp!

Sagt det förut o säger det igen. Italienare är de mest uppblåsta och egocentriska människorna i Europa. (bortsett från de mycket otäcka och obehagliga tyskarna).

Man anpassar sig amöbamässigt efter de vindar som råder och skriker som faan så fort situationen tillåter. Det vill säga, alltid...

Nästa helg åker Herr Bergström till andra sidan järnvägen i Väsby för en trevlig och lång session med sin vän JP. JP och Bergström ska då dricka öl, vifta oförskämda tecken mot domare i premier league och svära lite titt som tätt. Ordet "fitta" används flitigt. Iaf runt 23-tiden, då vi summerar dagens och kvällens matcher och våra sketna tipslappar. Efter det kastar vi in gitarrerna och sjunger högt om fred och annat mysigt.

Strax innan 04.00 brukar vi förklara för varandra att: "nu..NU reker deet vaa? viist? ska ju upp o fiska disken i mårron o så. O sen mååste jag ju tvlätta o va fan..du fattar va..zzz..."
Då beställs en taxi till Grimsta vidare till prästgårdsmarken där jag för 10:e gången kommer på att jag INTE INTE INTE kan betala med det typ av bankkort jag har.  10 minuter o 150 spänn i kontanter senare äntrar jag söndagens sköna krusning och vägrar stiga upp före 15.00.... men det är det värt.




så e det...

Kommentarer
Postat av: AL

Helt sjuk med läppskärning, men å andra sidan finns det salonger som utför analblekning inne i stan. Det du! ;)

2011-01-21 @ 17:03:13
Postat av: discoodoris

Jag e så lycklig att du e tillbax!!! Nästan så jag e lite nykär, nu igen!

2011-01-22 @ 01:25:49
Postat av: jag själv

haha tack "discoodoris.

2011-02-04 @ 15:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0