I totallllly farted...


Var: Pendeltåg från Märsta mot Upplands Väsby.
Personer i vagndelen: 2 (undertecknad och äldre dam med röd hatt).
Händelse: Offentlig ofrivillig fis.
Reaktion: Hastig huvudrörelse i vagn för att scanna av eventuella reaktioner. Dam i röd hatt ser sig om i vagnen. Undertecknad och dam i röd hatt drar slutsatsen att lätet kommer från...undertecknad.
Efterreaktion: Ingen. Dam i röd hatt låtsas som det regnar. Undertecknad ler nöjd över utgången av situationen.

I kväll är det..... LET´S DANCE.

Weise ska synas i sömmarna och jag förväntar mig underhållning av rang. Ranelid är för övrigt en jävla tomte med hybris. Det ytterst märkliga är att jag trots detta faktiskt gillar honom..på något konstigt sätt. Han är allt jag inte är o lite till. But still, retoriken och de klockrena slutsatser han drar är fullständigt lysande.
Senare under kvällen ska min bästa vän och jag (via mobilen och en flaska whiskey) botanisera i facebookdjungeln... o fnissa åt individer med något eftersatt ödmjukhet. 
En sk. "telefonfest".
Det kommer alltså runt 23-tiden sitta två stycken småfulla 30+are och mobilprata, samtidigt som vi fejjsbuckar o annat.
Spännande...

I söndags hade jag maginfluensa... fattar ni?
Inte haft denna satans skit på 15 år.
Vaknade 04.00 söndagmorgon o mådde illa. Jag tillhör kategorin som absolut definitivt INTE vill kräkas. Detta medförde att illamåendet efter 5 timmar ist gick över i magsmärtor.
Bajsa vatten är en underdrift...jag, som min bäste vän uttrycker det, "pissade med röven"!

Hela dagen......
 
("Men Maaarcus, blogga om sådant?")


I could not care less.



Änniwej.
Nu blir det gitarrplink, en liten whiskey och prilla.




så e det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0