twitterirumpen..


I dag förlorade jag min twitteroskuld...skittråkigt.

Trodde länge att jag skulle motstå denna jävla skit. Har tre som jag följer, Magnus Betnér, Johan Rehborg samt Felix Herngren.
Hur som så inbillar jag mig att denna mediokra skrivarportal kan ge utlopp för eventuella issues i min värld.

Vi får se.

Veckans konstigaste MÅSTE vara detta
Aftonbladet har gjort det igen...sänkt sin självrespekt och integritet till botten. Hur i helfvete kan någon på en redaktion sitta och fundera ut hur man ska blåsa korkade svenskar på deras surt förvärvade pengar på ett så inihelvetesjävlasimpelt sätt..???
Och framför allt...vem är så jääävla dum i huvudet och går på skiten?
Förmodligen en sargad själ vars framtidshopp består av smuggelsprit och "fulcigg" för 35 spänn i kvarterskiosken.

Ingen "vettig" människa (i mitt tycke) går väl på den här skiten?

AAAaarggghhhhhhh....

Finland vann VM-guld. Skitdåligt. Inte av Finland, men av tre kronor. Mitt svenska ego fick sig en rejäl törn.

Trösten är att det snart är Foo Fighters på Stockholm stadion den 22:a juni. Veckan efter Iron Maiden på Ullevi.
Kanske ska försöka få tag i Carolabiljetter till sommaren också?




så e det... 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad heter du på Twitter? :o

2011-05-19 @ 16:25:54
Postat av: jag själv

Jag heter Macke Bergstrom där...enkelt o så..ju :)

2011-05-20 @ 12:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0