SL o kalsonger.

Länge sedan?

Som faaan...


1: Va tyst det är kring Juholt nu! Efter alla nya "skandaler" kring moderataffärer.
Vi glömmer fort va?

2: SL upphör inte att förvåna. Inte alls faktiskt.

3: "Du luktar bajs i munnen!" Elever kan vara otroligt charmiga.

4: Övningskörning... 40 år... I rest my case.

5: Facebookstatusuppdateringarna ..(puh) har nu gått över till att bli en uppdatering kring/över ens så jäääävla tråkiga vardag. Kreti o Pleti berättar varmt och öppet om nya kalsonger, vilken affär som rear ut skor, dagens middag, städning, fest, var man befinner sig i skrivande stund. Och ja...jag skiter så makalöst mycket i detta.

6: Back to the beginning med snoriga människor på pendeln. Att snyta sig i handen har blivit en konst. En konst så stor att man med beundran står och ser hur människor helt ogenerat låter sina kroppsvätskor flöda över pek och långfinger.

7: Julbelysning.

8: Mitt navelludd är ett mysterium. Jag duschar på morgonen, kikar i naveln runt 09.00 och ser att det under två timmar samlats tillräckligt med ludd för att skapa ett minimumintroll. Varför?

9: Idol fortsätter att gäcka. jag älskar det och avskyr det. Labil? Bipolär? Eller bara ren förnekelse? I dånt knåw...

10: Jag behöver nya kallingar. Resåren i "favvosarna" börjar släppa. Julklappstips!?

Tacksåmycketvarsågodvilkenpizzaskaduha...




så e det...

Kommentarer
Postat av: Wi

Vi har ögonen på dig, unge herrn!

2012-09-27 @ 16:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0